پنل پیامک چیست ؟

پنل پیامک چیست ؟

پنل پیامک یا سامانه پیامکی چیست ؟ پنل پیامک در واقع یک سرویس ارسال پیامک می باشد که به کسب و کار ها امکان ارسال پیامک ها مختلف بصورت گستره از طریق پنل مدیریتی را می دهد. کسب و کار ها و اشخاص مختلف با استفاده از پنل پیامکی می توانند انواع انواع پیامک های تبلیغاتی، اطلاع رسانی، تایید هویت و احرازهویت شماره موبایل و ….. را با تعرفه های بسیار مناسب برای کاربران و مشتریان وبسایت و کسب و کار خود ارسال کنند.

پنل های پیامکی و سامانه پیامکی هدف اس ام اس، امکانات مختلفی همچون دفترچه تلفن، ارسال و دریافت پیامک، گزارش گیری و بسیاری امکانات مختلف را در اختیار اشخاص و کسب و کار های مختلف قرار میدهد.

پنل پیامک چیست ؟

پنل اس ام اس یا همان سامانه پیامکی یک نرم افزار ارسال پیامک در فضای اینترنت است که به شما امکان ارسال انواع مختلف پیامک ها بصورت تکی و انبوه را می دهد. شما با استفاده از این سامانه اجازه ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه را دارید. علاوه بر این امکان، این سامانه ابزارهای مختلف و امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید کمپین های تبلیغاتی خود را بصورت پیامکی راه اندازی و مدیریت کنید.

تصور کنید یک کسب و کار اینترنتی دارید که بیش از هزار نفر مخاطب ( مشتری ) دارد. قصد برگزاری کمپین نوروزی را دارید. میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی هدف اس ام اس، برای تمامی مشتریان خود، پیامک تبلیغات نوروز را ارسال و مشتریان خود را به صفحات فرود سایت خود هدایت کنید و به این طریق فروش آخر سال خود را افزایش دهید.

چرا از پنل پیامکی استفاده کنیم ؟

اگر بخواهیم بصورت خیلی کوتاه به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم ارسال پیامک بصورت انبوه و هدفمند و هدف قرار دادن هزار نفر با کمک پیامک بدون پنل های پیامکی امکان پذیر نیست. در واقع شما نمیتوانید بدون در اختیار داشتن پنل پیامکی، هزارپیامک را ارسال کنید.

البته برخی نرم افزارها برای ارسال پیامک های تبلیغاتی وجود دارند که معایب خاصی در بردارند و مناسب کسب و کارها و اشخاص و برندهای دارای اعتبار نمی باشند.

پنل پیامک چیست و چه مزایایی دارد ؟
پنل پیامک چیست و چه مزایایی دارد ؟

مزایای استفاده از سامانه پیامکی چیست؟

اگر میخواهید نام برندتان بر سر زبان ها بیندازید و مشتریان جدیدی را برای کسب و کار خود جذب کنید، سامانه پیامکی بهترین راهکار و شیوه برای شما است. با خرید پنل پیامک شما امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی و انبوه را برای برندسازی و جذب مخاطبین جدید خواهید داشت.

سامانه های پیامکی دارای مزایای بسیار زیادی هستند که در این بخش به تعدادی از مزایای سامانه پیامکی اشاره میکنیم :

1- ارسال پیامک انبوه ساده و سریع می شود

در سامانه های پیامکی، اهمیتی ندارد که مخاطبین هدف شما چند نفر هستند. یک نفر یا هزاران نفر. شما با استفاده از سامانه پیامکی میتوانید پیامک های خود را همزمان به تمام افراد در تمام نقاط ایران ارسال کنید. کافیست در پنل پیامکی خود، لیست شماره های هدف خود را وارد کنید. سپس میتوانید متن پیامک مدنظر خود را بنویسد و ارسال کنید.

پنل پیامک کار شما را راحت می کند :

  • متن پیامک را می نویسید.
  • شماره مخاطبین خود را بارگذاری می کنید.
  • زمان ارسال را مشخص می کنید.

با همین سه مرحله، پیامک های شما ارسال خواهند شد.البته به این نکته باید دقت داشته باشید، که از قبل می بایست لیست شماره مخاطبی شما آماده باشد. باید از شماره مشتریان خود، خروجی تهیه کنید و مشخص کنید که قصد ارسال به چه شماره هایی را دارید تا بتوانید سریعتر ارسال پیامک را اغاز کنید.

چطور لیست شماره مخاطبین را آماده کنیم :

  • میتوانید از بانک شماره موبایل های موجود در سطح اینترنت خریداری و استفاده کنید.
  • میتوانید از شماره موبایل مشتریان خود که قبلا دریافت کرده اید استفاده کنید.

2- امکان ارسال لینک در پیامک را دارید

یکی از شیوه های تاثیرگذاری پیامک و جذب سریع مخاطبین از طریق پیامک، درج لینک در انتهای آن می باشد. شما با درج لینک در واقع مخاطبین خود را دعوت به اقدام می کنید و آنها را تشویق می کنید تا ازطریق لینک موجود در انتهای اس ام اس ، هدف شما را دنبال کنند.

ممکن است هدف شما از ارسال پیامک، جذف مخاطب بسوی سایت باشد، با درج لینک صفحه فرود میتوانید مخاطب را برروی سایت خود هدایت کنید. یا ممکن است هدف شما تکمیل فرم نظر سنجی باشد، با درج لینک فرم نظرسنجی، میتوانید کاربران را دعوت به تکمیل فرم کنید.

بصورت کلی شما با استفاده از سامانه اس ام اس ، به راحتی میتوانید افراد را دعوت به اقدام و انجام عملی مشخص کنید.

3- ارسال خودکار پیامک

در نظر بگیرید یک فروشگاه آنلاین دارید. میخواهید بعد از ثبت نام کاربر وخرید یک کالا، کد تخفیفی برای خرید دوم برای او ارسال کنید. با استفاده از سامانه پیامک هدف اس ام اس، و استفاده از افزونه های پیامکی ارائه شده، میتوانید بصورت خودکار این پیامک ها را به مشتریان خود ارسال کنید.

با این شیوه، میزان فروش فروشگاه آنلاین شما افزایش خواهد یافت.

یا میخواهید به محض خرید یک کالا از فروشگاه اینترنتی شما، اطلاعات خرید بصورت خودکار برای مدیر سایت و یا فروشنده کالا، ارسال شود. همه این موارد با کمک سامانه اس ام اس، به راحتی قابل انجام است.

مزایای سامانه پیامکی
مزایای سامانه پیامکی

4- تبلیغات پیامکی ارزان و هدفمند

امروزه یکی از بهترین شیوه های بازاریابی و تبلیغات آنلاین، تبلیغات از طریق پیامک است. شما در پنل ها و سامانه های پیامکی، امکان ارسال هدفمند پیامک های تبلیغاتی به گروه های مختلف کاربران دارید. در سامانه های اس ام اس، شما متیوانید مخاطبین خود را گروه بندی کنید و سپس برحسب گروه هایی ایجاد شده، تبلیغات هدفمند و مرتبط با آن گروه ها را ارسال کنید.

در واقع در این شیوه، شما هزینه تبلیغات را صرف مخاطبینی می کنید که با موضوع تبلیغات و هدف نهایی تبلیغات شما مرتبط هستند و احتمال هدر رفت هزینه شما در این شیوه بسیار کمتر از دیگر شیوه های عادی است.

5- پشتیبانی و مشاوره با تجربه

از مهمترین مزایای پنل های پیامکی خوب، وجود کارشناسان با تجربه در کنار شماست. یک کارشناس و پشتیبان در کنار شما میتواند راهنمایی های لازم را در زمینه ایجاد کمپین های تبلیغاتی، نحوه ارسال پیامک و… را در اختیار شما قرار دهد. همچنین شما میتوانید جهت استفاده آسان تر از پنل پیامکی خود، راهنمایی های لازم را در رابطه با کار با پنل از پشتیبان دریافت کنید.

6- امکان دریافت پیامک از مشتریان

شاید با خود فکر کنید که تنها ارسال پیامک برای کسب و کار شما کافی نیست و دوست دارید ارتباط شما با مخاطبین بصورت دوطرفه باشد. در پنل های پیامکی، اغلب علاوه بر ارسال پیامک، امکان دریافت پیامک نیز وجود دارد.

با استفاده از این مزیت بزرگ، میتوانید یک ارتباط کامل و جذابی را با مشتریان خود برقرار کنید. همچنین در این شیوه امکان برگذاری انواع مسابقات پیامکی و نظر سنجی پیامکی برای شما فراهم خواهد بود.

پنل پیامک چیست ؟
پنل پیامک چیست ؟
امکانات پنل پیامک هدف اس ام اس
  • ارائه پنل پیامک رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • مناسب ترین تعرفه پیامکی در ایران
  • امکان ارسال هوشمند پیامک
  • امکان ارسال پیامک با نام تجاری
  • ارائه خطوط پیامکی رایگان
  • قابلیت زمان بندی ارسال پیامک
  • گزارش کامل و دقیق از ارسال پیامک ها
  • بدون نیاز به پترن
  • سرعت ارسال بسیار بالا
  • و بسیاری امکانات دیگر در هدف پیامک
بدون پنل پیامکی، بازاریابی پیامکی امکان پذیر نیست

بصورت کلی این موضوع برای همگان ثابت شده است که بازاریابی پیامکی بدون دسترسی به پنل های پیامکی و استفاده از سامانه های اس ام اس، امکان پذیر نمی باشد. شاید مدیر یک ساختمان باشید و یا مدیر مدرسه باشید و بتوانید پیامک های مرتبط با موضوع کاری خود را به تعداد محدودی با استفاده از موبایل خود ارسال کنید.

اما قطعا نمی توانید پیامک های مرتبط با یک کسب و کار آنلاین و حرفه ای را، با استفاده از موبایل ارسال کنید و حتما باید از سامانه اس ام اس هدف اس ام اس استفاده کنید. برای آنکه بتوانید یک بازاریابی حرفه ای و هدفمند را به سرانجام برسانید پیشنهاد میکنیم در همین ابتدای شروع بازاریابی خود، پنل پیامک موردنیازتان را از هدف پیامک سفارش دهید.

جمع بندی : پنل پیامک چیست

در این مقاله بصورت کامل به ماهیت پنل اس ام اس پرداختیم و گفتیم که پنل های پیامکی چه مزایایی برای کسب و کار های آنلاین دارند. اگر مدیر و مالک کسب و کاری هستید و میخواهید علاوه بر اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق، برند سازی را نیز پیش ببرید، پیشنهاد میکنیم حتما از پنل پیامک در جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

اگر نیاز به مشاوره جهت خرید پنل پیامک از هدف اس ام اس دارید، کافیست با شماره 04134235265 تماس بگیرید و یا فرم مشاوره را در تکمیل کنید . کارشناسان ما همواره آماده ارائه مشاوره های لازم به شما هستند.

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *