کاربرد پنل پیامک برای کسب و کار ها

یکی از مقرون به صرفه ترین و تاثیر گذارترین شیوهای بازاریابی در عصر حاضر، بازاریابی پیامک توسط کسب و کار ها است. این روزها با گسترش تکنولوژی و افزایش استفاده از تلفن های همراه توسط مردم سراسر جهان، مطابق آمار ها بیش از 95 درصد پیامک های دریافتی توسط افراد مطالعه می شوند. به همین جهت نیز پیامک تاثیرگذار ترین شیوه بازاریابی به حساب می آید.

کسب و کار های زیادی هستند که می توانند از پنل پیامک با اهداف مختلف تبلیغاتی استفاده کنند. به عنوان مثال یک رستوران، میتواند از طریق پیامک با ارسال نظرسنجی برای مشتریان خود، مشتریان وفادارتری برای برند خود بسازد و یا یک فروشگاه اینترنتی، میتواند با ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی، تخفیف های آخر هفته خود را به اطلاع مخاطبین برساند و یا سایر کسب و کار های دیگر که هر یک با شیوه ای مختص به خود و هدفی مشخص، می توانند با اجرای کمپین های پیامکی، بهترین استفاده را از پنل پیامکی داشته باشند.

کاربرد پنل پیامک برای کسب و کار ها

اگر یک کسب و کار حرفه ای، پنل پیامکی حرفه ای و متناسب با نیاز کسب و کار و سازمان خود را تهیه کند، میتواند اهداف مختلفی را با پنل خود پیگیری کند. یک پنل پیامک میتواند کاربرهای مختلفی برای یک کسب و کار آنلاین و یا سنتی داشته باشد همانند :

  • اطلاع رسانی عرضه محصولات و کالا های جدید
  • اطلاع رسانی شروع تخفیف های و کمپی های جدید
  • اطلاع رسانی موعد پرداخت صورتحساب
  • پیگیری سفارشات و ….
  • برگزاری مسابقات پیامکی
  • برگزاری نظرسنجی پیامک
  • و ……

این موارد تنها گوشه ای از کاربردهای پنل پیامک برای کسب و کار ها می باشد و یک کسب و کار حرفه ای میتواند استفاده های بیشتر و بهینه تری از پنل پیامک خود داشته باشد. اگر نمیدانید پنل پیامکی چیست و اطلاعاتی در رابطه با پنل پیامک ندارید پیشنهاد میکنیم مقاله پنل پیامک چیست را در وبلاگ هدف اس ام اس مطالعه کنید.

دلایل استفاده کسب و کار ها از پیام کوتاه

اخیره استقبال کسب و کار های آنلاین از سامانه های پیامکی روبه افزایش بوده و تقریبا اکثر کسب و کار ها از پیامک برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده می کنند. برندها و کسب و کارها از پنل های پیامکی برای دیده شدن هر چه بیشتر کسب و کار خود و رشد برند خود استفاده می کنند. بصورت کلی دلایل بسیار زیادی برای کسب و کار ها وجود دارد که از پنل پیامکی استفاده کنند که در این قسمت برخی از این دلایل را برای کسب و کار ها مطرح می کنیم :

کاربرد پنل پیامک برای کسب و کار ها
کاربرد پنل پیامک برای کسب و کار ها

بهبود تعامل با مشتری

از مزایای اصلی استفاده از سامانه های پیام کوتاه توسط کسب و کار ها، میتوان به بهبود تعامل با مشتریان اشاره کرد. با ارسال پیامک در طول شبانه روز شما میتوانید با مشتریان کسب و کار خود ارتباط برقرار کنید و امکان برقراری ارتباط دو طرفه در سامانه های پیامکی با مشتریان نیز فراهم است. طبق آمارهای منتشر شده بیشتر پیام کوتاه های ارسالی، در همان دقایقی ابتدایی توسط مخاطبین خوانده می شوند. به همین دلیل نیز این شیوه نسبت به سایر شیوه های موجود، نتایج سریعتری را به عمل خواهد آورد.

دسترسی به مشتریان مورد نظر

از دیگر مزایای پنل های پیام کوتاه، میتوان به ارسال اس ام اس به بخش خاصی از افراد و گروه خاصی از مشتریان ارشاره کرد. تصور کنید کسب و کاری مرتبط با بانوان را دارید و قصد ارسال پیامک تبلیغاتی تنها به بخش از زنان جامعه با یک رده سنی خاصی را دارید. شما در این صورت میتوانید با خرید پنل پیامک از هدف اس ام اس، تنها به یک بخش خاص از بانوان جامعه با رده سنی مثلا 20 تا 40 سال پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

همچنین در پنل های پیامکی، شما درصورت دسته بندی شماره موبایل های خود در گروه های خاص، امکان ارسال به یک گروه خاص مثلا خریداران تلفن همراه سامسونگ را خواهید داشت.

مقرون به صرفه بودن

باتوجه به تعرفه پایین و مناسب پنل های پیامکی، و همچنین تعرفه تمام شده هر پیامک تبلیغاتی، این شیوه بازاریابی در حال حاضر کم هزینه ترین شیوه تبلیغاتی می باشد. کافیست هزینه های سامانه پیامکی هدف اس ام اس و تعرفه پنل های پیامکی و تعرفه پیامک های ارسالی توسط هدف اس ام اس را، با سایر شیوه های بازاریابی نوین مقایسه کنید. متوجه خواهید شد که خرید سامانه پیامکی از هدف پیامک، نسبت به سایر شیوه های تبلیغاتی چقدر مقرون به صرفه می باشد.

میتوانید با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب، یک پنل پیامک حرفه ای را از هدف اس ام اس خریداری کنید و سپس صدای برند خود را به گوش مخاطبان خود در سرتاسر ایران برسانید.

تبلیغات سریع پیامکی

از قابل توجه ترین کاربردهای پنل پیامک برای کسب و کار ها، سرعت بالای تبلیغاتی با پنل های پیامکی است، ارسال پیامک تبلیغاتی و رسیدن آن به دست مخاطبین هدف در پنل های پیامکی نسبت به سایر شیوه های تبلیغاتی بسیار زیاد است. به عبارتی ساده تر شما میتوانید در چند دقیقه کوتاه، صدای برند خود را گوش مخاطبین خود در جایجای ایران برسانید.

با این روش، دیگر منتظر نخواهید بود که یک مخاطب، شاید در یک مکانی مشخص تبلیغات شما را مشاهده کند. با هزینه ای کم تبلیغات شما به دست مشتریانتان خواهد رسید.

مزایای پنل پیامک برای کسب و کار ها
مزایای پنل پیامک برای کسب و کار ها

راهنمای خرید پنل پیامک برای کسب و کار ها

اگر مدیر کسب و کاری هستید و قصد شروع تبلیغاتی پیامکی را دارید، میتوانید یکی از پنل های پیامکی ارائه شده توسط سامانه هدف اس ام اس را خریداری کنید. ما در هدف اس ام اس، پنل های متنوع پیامکی را آماده کرده ایم که تمامی نیازهای کسب و کار های مختلف را پوشش می دهند.

برای شروع تبلیغات پیامکی، کافیست شماره مشتریان و مخاطبین هدف خود را در اختیار داشته باشید . سپس میتوانید پنل پیامک را خریداری و از بخش ارسال پیامک نسبت به ارسال پیامک های تبلیغاتی مدنظر خود اقدام کنید.

برخی از امکانات مهمی که در اختیار کسب و کار ها قرار میگیرد:

  • امکان ارسال پیامک تکی و انبوه
  • بازگشت اعتبار پیامک های ناموفق
  • امکان ارسال پیامک بر اساس شهر و منطقه
  • امکان ارسال بر اساس مشاغل
  • امکان ارسال بر اساس کد پستی و جنسیت
  • دفترچه تلفن
  • قابلیت ارسال پیامک نظر سنجی
  • قابلیت اجرای مسابقات پیامکی
  • مشاوره رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • و…
نتیجه گیری

کاربرد پنل پیامک برای کسب و کار های مختلف بسیار زیاد است و برخی از این کاربرد ها و مزایای پنل پیامکی را در این مقاله خدمت شما گفتیم. اگر به دنبال پاگذاشتن در مسیر تبلیغات پیامکی هستید، شکی در این زمینه نداشته باشد. با خیالی آسوده اقدام به تهیه پنل پیام کوتاه کنید و با خیالی آسوده تبلیغات خود را شروع کنید.

درصروتی که نیاز به مشاوره داشتید میتوانید با کارشناسان ما پیش از خرید پنل پیامک و همچنین بعد از خرید آن در ارتباط باشید.

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *