راهنمای انتخاب بهترین پنل پیامک ایران

راهنمای خرید بهترین پنل پیامک ایران

اگر مالک کسب و کاری آنلاین هستید و نیاز به برقراری ارتباطی قدرتمند و تاثیر گذار با مشتریان خود هستید قطعا به فکر خرید پنل پیامک افتاده اید. چرا که برای همگان تاثیر پیامک برروی کسب و کار های آنلاین و افزایش فروش آنها ثابت شده است. اما ممکن است سوال < بهترین پنل پیامک ایران کدام است ؟ > به ذهن شما هم خطور کرده باشد و همینطور از خود سوال کرده باشید که بهترین پنل پیامکی چه ویژگی های را باید داشته باشد.

بله ! یکی از بهترین سوال ها برای خرید پنل پیامکی، بررسی ویژگی ها آن پنل و سامانه است. چرا که بر اساس ویژگی ها مشخص می شود که چه سامانه ای نیاز های شما را پاسخ خواهد داد. در این مقاله ما قصد داریم بهترین پنل پیامک ایران یعنی سامانه پیامکی هدف اس ام اس را به شما معرفی کنیم و مزایا و ویژگی های چشم گیر این سامانه را نسبت به سایر سامانه ها بررسی و به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نیاز روزافزون مشاغل و کسب و کارهای مختلف به پنل های پیامکی ناشی از مستقیم بودن، کم هزینه بودن، سرعت بالا، بهبود تجربه مشتری، افزایش فروش و … در سامانه های پیامکی می باشد. چرا که بهترین شیوه تبلیغاتی امروزه ارسال پیامک به مخاطبین و مشتریان می باشد.

بهترین پنل ارسال پیامک پنلی است که تمامی شرایط لازم برای بدست آوردن بهترین نتیجه در تبلیغات پیامکی با صرف هزینه کم را داشته باشد که سامانه هدف اس ام اس، با دارا بودن کمترین تعرفه ارسال پیامک در ایران، جزو بهترین پنل های SMS ایران از نظر صرف هزینه می باشد.

بهترین پنل پیامک ایران
بهترین پنل پیامک ایران

خرید بهترین پنل پیامک ایران

در هنگام خرید پنل پیامک و نمایندگی پنل پیامک، بهترین شیوه جهت انتخاب بهترین سامانه پیام کوتاه، مقایسه سامانه ها با یکدیگر می باشد. با این شیوه شما میتوانید نقاط ضعف و قوت چند سامانه را بررسی و درنهایت بهترین آنها را انتخاب کنید.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم ویژگی های بهترین پنل پیام کوتاه ایران یعنی سامانه هدف اس ام اس را خدمت شما معرفی کنیم. چرا که توانسته ایم سامانه ای قدرتمند با بالاترین سطح کیفیت بهمراه بهترین امکانات و ویژگی ها را فراهم سازیم تا کاربران و مشتریان ما بتوانند با خیالی آسوده از مزایای یک سامانه پیامکی قدرتمند در ایران بهره مند شوند. شما میتوانید در ادامه ویژگی های هدف اس ام اس با سایر سامانه های اس ام اس را مقایسه کنید.

ما اطمینان داریم که هدف اس ام اس یکی از بهترین سامانه های پیامکی در ایران می باشد و قطعا انتخاب اول کسب و کار ها و سازمان های ایرانی هدف اس ام اس خواهد بود.

تعرفه مناسب پنل پیامک

از آنجایی که معمولا بوجه تبلیغاتی بسیاری از کسب و کارها و سازمان ها محدود می باشد، هر کسب و کار و سازمانی در ابتدا به هزینه های جاری تبلیغات های خود می پردازد، یکی از هزینه های قابل توجه نیز تعرفه پنل پیامک و تعرفه پیامک های ارسالی می باشد. چرا که این دو گزینه میتوانند در هزینه نهایی کمپین های تبلیغاتی تاثیر قابل توجهی بگذارند.

ما در هدف اس ام اس، تلاش نموده ایم تا در کنار ارائه خدمات با کیفیت، سامانه پیامکی را با کمترین هزینه در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. شما در هدف اس ام اس جهت شروع تبلیغات پیامکی خود و جهت استفاده از پنل های پیامکی دو هزینه پیش روی خود خواهید داشت.

  • هزینه خرید پنل پیامک و تمدید سالانه آن
  • هزینه ارسال پیامک از طریق سامانه

در ابتدا شما باید یکی از پنل های پیامکی تعریف شده در هدف اس ام اس را خریداری کنید. البته باید اشاره کنیم که اولین پنل پیامک بصورت رایگان در حال حاضر در هدف اس ام اس ارائه میگردد. به عبارتی شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای تنها با ثبت نام در سامانه هدف اس ام اس می توانید یک پنل پیامک داشته باشید.

دومین هزینه، هزینه مربوط به هر پیامک ارسالی است. خوشبختانه تلاش های ما در هدف اس ام از بابت تعرفه ارسال پیامک نتیجه بخش بوده و در حال حاضر کمترین تعرفه ارسال پیامک در ایران مربوط به سامانه پیامکی ما می باشد. به عبارتی شما میتوانید در پنل رایگان پیامک، با پرداخت هزینه 105 تومان بابت هر پیامک ارسالی از اپراتور 021 ، پیامک های خود را ارسال کنید.در پلن تجاری نیز هزینه هر پیامک برای اپراتور 021 مبلغ 75 تومان می باشد.

بهترین پنل ارسال پیامک ایران
بهترین پنل ارسال پیامک ایران

پشتیبانی فنی 24 ساعته

هموراه پشتیبانی داغ ترین بحث در رابطه با هر سامانه ای می باشد و همه کسب و کار ها و سازمان ها همیشه تمایل دارند از سامانه ای استفاده کنند که دارای پشتیبانی فنی 24 ساعته می باشد. ما در هدف اس ام اس، پشتیبانی فنی 24 ساعته ای را فراهم کرده ایم که در لایه های مختلفی در حال فعالیت و پاسخ دهی به مشتریان می باشند. به عنوان مثال بخش پشتیبانی مربوط به وبسرویس، مجزا از بخش پشتیبانی مشکلات سامانه می باشد و این موضوع موجب ارتقاء سطح کیفی پشتیبانی فنی می باشد.

همچنین در کنار 24 ساعته بودن بخش پشتیبانی، ویژگی دیگر این بخش، رفع سریع مشکلات احتمالی و گزارش شده در کوتاه ترین زمان ممکن است. چراکه ما سعی میکنیم مشکلات را سریعتر رفع کنیم تا مشتریان از بابت مشکلت پیش آمده در روند کاری خود متضرر نشوند.

محیط کاربری پنل پیامکی

یکی از موارد قابل توجه فارغ از نوع فعالیت کسب و کار شما، محیط کاربری سامانه پیامکی می باشد. محیط پنل پیامک خریداری شده باید دارای یک محیط گرافیکی کاربرپسند و روان باشد تا شما به عنوان کاربر استفاده کننده از آن پنل، بتوانید به راحتی به تمامی بخش های مورد نیاز خود درون پنل پیامک دسترسی داشته باشید.

همچنین محیط کاربری روان و ساده موجب می شود تا شما در بلندمدت از سامانه و ظاهر آن خسته نشوید. در نهایت کاربرپسند بودن، ساده بودن، روان بودن سامانه هدف اس ام اس می تواند به شما در استفاده از پنل پیامک کمک قابل توجهی کند.

امنیت و کیفیت پنل پیامک

از دیگر نکات قابل توجه در خرید بهترین پنل پیامک ایران، امنیت و کیفیت پنل پیامک و سامانه پیامکی می باشد. بسیاری از کاربران در هنگام خرید پنل پیامک به این موضوع توجهی ندارند. اما پر اهمیت ترین موضوع در واقع امنیت و کیفیت یک سامانه می باشد.

یک سامانه پیامکی، در جهت حفظ امنیت اطلاعات باید تمامی تلاش های خود را به ثمر برساند تا هیچ اطلاعاتی از کاربران سامانه، پیامک های ارسال شده، مخاطبین پیامک ها و … به بیرون از سامانه درز نکند.

بهترین سامانه پیامکی در ایران
بهترین سامانه پیامکی در ایران

وب سرویس و افزونه های پیامکی

با رشد سریع اینترنت و گسترش روز افزون تعداد سایت ها، لزوم استفاده کسب و کار ها از اپلیکیشن ها و وبسایت ها بیشتر شده و امروزه بسیاری از کسب و کار ها نیز نرم افزارها و وبسایت های خود را به سامانه های پیامکی متصل کرده اند. یکی از مزایای بهترین سامانه پیامکی ایران، ارائه وبسرویس قدرتمند و همینطور افزونه های پیامکی مورد نیاز می باشد.

هدف اس ام اس به عنوان بهترین سامانه پیامکی ایران، درکنار ارائه وبسرویس قدرتمند جهت اتصال انواع نرم افزارها ، اپلکیشن ها و سایت ها بصورت اختصاصی به سامانه پیامکی، افزونه های پیامکی اسکریپت ها مختلفی همچون WHMCS، وردپرس، جوملا و … را ارائه می کند.

شما میتوانید صورت استفاده از اسکریپت ها وسیستم های مدیریت محتوا، با مراجعه به بخش افزونه های پیامکی، بصورت رایگان از افزونه های ارائه شده استفاده کنید.

جمع بندی : هدف اس ام اس ارائه کننده بهترین پنل ارسال پیامک در ایران

در این مقاله با مهمترین فاکتور های بهترین پنل پیامک ایران آشنا شدید. این ویژگی های مطرح شده در این مقاله تنها یک صدم از ویژگی های سامانه هدف اس ام اس می باشد. ما بیشتر از این ویژگی ها را هدف اس ام اس برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید کسب و کار خود را مجهز به سامانه پیامکی کنید.

این روزها دیگر برای کسب پوشیده نیست که پیامک چقدر اهمیت دارد و میتواند چه مقدار در سرنوشت یک کسب و کار تاثیر گذار باشد. ما در هدف اس ام اس با کمال احترام و با آمادگی کامل آماده ارائه هرگونه راهنمایی به شما جهت تجهیز وبسایت و نرم افزارهای شما به بهترین سامانه پیامکی ایران هستیم.

درصورتی که هرگونه سوال در رابطه با این مقاله و یا ویژگی ها و امکانات سامانه پیامکی HADAFSMS داشتید میتوانید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *